Tutkimus osoittaa, että Yhdysvaltojen maailmanlaajuinen matkailualan sijoitus on laskenut merkittävästi.

Category: Uutiset | 0
Tutkimus osoittaa, että Yhdysvaltojen maailmanlaajuinen matkailualan sijoitus on laskenut merkittävästi.
Tutkimus osoittaa, että Yhdysvaltojen maailmanlaajuinen matkailualan sijoitus on laskenut merkittävästi.

Tuore Euromonitor Internationalin U.S. Travel Associationille tekemä tutkimus paljastaa, että Yhdysvaltojen maailmanlaajuinen asema matkailualalla on heikentynyt merkittävästi.

Aikoinaan huippukohteena ollut Yhdysvallat on pudonnut maailmanlaajuisessa rankingissa sijalle 17, mikä on merkki investointien vähäisyydestä ja epäyhtenäisestä politiikasta.

Sijoituksen heikkenemisen ymmärtäminen

Tutkimuksessa yhdistetään Yhdysvaltojen huonompi sijoitus epäjohdonmukaiseen politiikkaan ja riittämättömiin investointeihin matkailualalla vuosikymmenien ajan.

Kun kilpailijat parantavat nähtävyyksiä ja infrastruktuuria matkailijoiden houkuttelemiseksi, Yhdysvallat on jäänyt jälkeen, koska sillä ei ole yhtenäistä strategiaa kansainvälisten matkailijoiden houkuttelemiseksi.

Maailmanlaajuinen kilpailu strategiassa

Analyysissä korostetaan myös niiden maiden menestystarinoita, jotka ovat ohittaneet Yhdysvallat matkailun rankingissa.

Nämä maat, kuten Espanja, Ranska ja Kiina, ovat toteuttaneet erityisiä strategioita parantaakseen kävijöiden kokemuksia.

Investoinnit suurnopeusjunaverkkoihin, ikonisten maamerkkien kunnostaminen ja dynaamiset digitaalisen markkinoinnin aloitteet ovat olleet ratkaisevia niiden menestyksen kannalta.

Nämä esimerkit voisivat opastaa Yhdysvaltoja saavuttamaan menetetyn aseman ja nousemaan takaisin maailmanlistalla.

Katse eteenpäin ja suunnittelu

Jotta Yhdysvallat voisi säilyttää asemansa johtavana maailmanlaajuisena matkakohteena, sen on omaksuttava muutos ja innovointi.

Kaikkien sidosryhmien, liittovaltion hallituksesta paikallisiin matkailuviranomaisiin, on kiireesti lisättävä yhteistyötä.

Strategiset infrastruktuuri-investoinnit, tehostettu digitaalinen markkinointi ja virtaviivaistetut viisumiprosessit ovat ratkaisevia askeleita.

Näitä toimenpiteitä soveltamalla Yhdysvallat voi vakiinnuttaa asemansa kansainvälisten matkailijoiden parhaana matkakohteena.

Matkustamisen virtaviivaistaminen kaikilta osin

Viisumiprosessien virtaviivaistamisesta käytävien keskustelujen keskellä on tärkeää mainita sähköinen matkustuslupajärjestelmä (Electronic System for Travel Authorization, ESTA).

ESTA on automatisoitu järjestelmä, jossa arvioidaan vierailijoiden kelpoisuus matkustaa Yhdysvaltoihin viisumivapausohjelman (VWP) mukaisesti.

Se takaa paremmat turvatoimet ja helpottaa VWP-ohjelmaan osallistuvien maiden kansalaisten matkustamista.

ESTA:n kaltaisten prosessien virtaviivaistaminen voisi lisätä huomattavasti Yhdysvaltojen vetovoimaa kansainvälisten matkustajien keskuudessa.

Parannuksia kaikilla matkustamisen osa-alueilla

Matka kohti elpymistä ja uutta asemaa maailman matkailualalla edellyttää strategista muutosta matkailu- ja matkailupolitiikassa.

Asianmukaisten investointien ja politiikkojen avulla Yhdysvallat voi saada takaisin asemansa maailmanlaajuisena majakkana matkailijoille kaikkialla maailmassa.